Роберт Киёосаки нэгэнтээ “Бренд бий болгохгүй л бол тэр зүгээр л бараа таваар” хэмээн хэлсэн байдаг. Мэдээж энэ үнэн. Өрсөлдөөн их болсон энэ цаг үед та өөрийн брендийг бий болгохгүй л бол энгийн нэг бараа таваарыг хэн ч сонирхохоо больсон цаг. Гэлээ гээд та компанийнхаа нүүр царайг боловсронгуй болгохын тулд үнэтэй бренд стратеги төлөвлөгчийг хөлслөх шаардлага огтхон ч байхгүй. Зөвхөн өөрийн компанийн шинжийг тодорхойлох зүйлийг сонгон, түүнийгээ өөрийн “бренд” гэж нэрлэн цааш хөгжүүлж явахад л хангалттай.
Энэхүү зөвлөгөө бол өөрийн брендээ бий болгоход тань туслах томоохон компаниудын хамгийн энгийн бөгөөд хүчирхэг 3 дүрэм юм.
Эцэст нь Таны хамгийн дуртай бренд чинь юу вэ? Тухайн брендээсээ юуг ойлгож, өөрийн компанидаа хэрэгжүүлж болохоор байна?
youngreader.mn